05 márc 2020

CSALÁDI HAJÓSTÚRA EGYIPTOMBAN (2020.)

Életre szóló élmény az egész családnak! Nyaraljatok együtt lakóhajónkon a Vörös-tengeren 1 hetes családi túráinkon!  Évek óta csináljuk ezeket a túrákat nyáron. Egyre nagyobb rá az igény, mert a családi állapotunk, élethelyzetünk megváltozott. Nem akarunk már egyedül búvártúrára menni. Szeretnénk bevonni a családjainkat is. Jó nézni, hogy a párunk sem unatkozik és a lurkóinkat is alig lehet nap végén kiimádkozni a vízből.

Fehér homokos lakatlan szigeteken kötünk ki és a természet ölén töltjük az egész hetet.  A gyerekek együtt pancsolnak szüleikkel vagy gyerek társaikkal, élvezik a tiszta és meleg tenger adta lehetőségeket. Rácsodálkoznak a Vörös tenger csodáira.

Egy hetes nyaraló program, teljes ellátással családoknak, búvároknak és nem búvároknak egyaránt.  Búvár tanfolyamot végzőnek kiváló lehetőség.

Miért nem hagyományos búvártúra?

Legtöbben a húszas éveinkben kezdtünk búvárkodni és elvarázsolt minket a tenger. Habzsoltuk a látnivalókat és alig vártuk, hogy búvártúrára mehessünk. És ha már ott voltunk, akkor azt mondtuk, hogy merüljünk annyit, amennyit csak lehet. Kerestük a kihívásokat és már a nehezebb, bonyolultabb merülésekre is vállalkoztunk a nagy halakkal való találkozás reményében.

Eltelt 10-20-30 év és kinek előbb, kinek utóbb családja lett. Vagy házastárs, vagy fix kapcsolat, és valahol gyerekek is. Ez megváltoztatta a bandázós búvártúrákat, amikről, kezdtünk elmaradozni. Vagy a nem búvárkodó párunk miatt, vagy a család és kicsi gyerekek miatt.

Ezért kitaláltunk itt a cégünknél egy hajós búvártúrát kifejezetten családoknak. Apuka is merülhessen, anyuka is jól érezze magát, és a gyerekekre is gondoltunk. A hajó nem áll tovább minden merülés után, hanem 2-3 napig egy helyben horgonyoz. Az egyhetes nyaralás alatt így alig megy a hajó. Nem kell aggódni, hogy a hullámzásban elesnek a kisgyerekek, vagy lepottyannak valahonnan. Másrészt így nincs is tengeribetegség.

Hogy telik egy nap a tengeren?

Kikötünk egy-egy sziget mellett vagy védett öbölben és indulhat a vízbe ugrálás, a sznorkelezés, a szigetre motorcsónakozás. Strandolunk a végeláthatatlan fehér homokos szigeteken. Csemetéinknek nem a zsúfolt itthoni strandokon kell nyomorogniuk, hanem a természetben, igazi tengerben játszadozhatnak velünk és egymással.

Az a tapasztalat, hogy ez a típusú együttlét nagyon jót tesz a szülő-gyerek kapcsolatnak. Hasznos, értelmes, élvezetes, egészséges, nem unalmas. Nagy élmény szülőként azt látni, hogy a kisgyerek hogy válik eggyé a természettel.

Ez alatt apuka napi 3-4 merülésen vehet részt. Nem állítom, hogy mindig más merülőhelyen, hiszen napokig nem áll át a hajó más helyre. De aki ismeri például a Gubal szigetet és öbölt Egyiptomban, az tudja, hogy legalább 5-6 különböző merülés hajtható végre a belső és a külső részeken. De ha apuka már merült napi 2-t, lehet, hogy utána ő is szívesen sznorizik a csemetéjével és magyarázza neki a korallok és halak világát élőben.

Dátumok 2020-ban

• felnőtt ár: 203.600 Ft/fő (590 EUR/fő) + 14% ÁFA
  • 12 éves kor alatt: 136.300 Ft/fő (395 EUR/fő) + 14% ÁFA
  • 2 éves kor alatt: 67.500 Ft/fő (195 EUR/fő) + 14% ÁFA
  • Minden utas által fizetendő díjak még: 40EUR/fő nemzeti park belépő és 50EUR/fő kikötői díj
  • Repülőjegy ára: 129.500 Ft/fő (375 EUR/fő)
  • 2 éves kor alatt: 17.250 Ft/fő (50 EUR/fő) és karban ül, nincs saját ülése

További költségek

• vízum a hurghadai reptéren 7.750 Ft/fő (25 USD/fő)
  • utasbiztosítás mindenkinek saját igénye szerint
  • borravaló a legénységnek 10.000 Ft/fő (30 Eur/fő) a hét végén

Kisgyerekekekkel is?

Na ha valakik igazán élvezik a hét minden pillanatát, azok a kisgyerekek. Mi 4 hónapos koruk óta hajózunk a gyerekeinkkel és ennek már 4 éve.  Természetesen fokozottan vigyázni kell a déli órákban és óvni őket a leégéstől illetve a napszúrástól. Valamint az egyik szülőnek érdemes mindig rajtuk tartania a szemét, hogy ne csússzon le a lépcsőn, ne pottyanjon vízbe. De itthon is figyelnénk rájuk, ez a kisgyerekes szülői “üzemmód”.

Várjuk kérdéseiteket ezen az e-mail címen: info@redseaboats.hu